Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MagdaP | użytkownik

imię i nazwiskoMagda adresKonin zarejestrowany01.09.2007 @10:31:09 ostatnio na stronie31.01.2013 @21:03:04

Podobno nie istnieją reguły, które gwarantują dobrą fotografię. Każdy coś innego wyobraża sobie pod pojęciem 'dobre zdjęcie'. Najważniejsze jest chyba to, żeby doskonalić to, co lubi się robić, dążyć do perfekcji.
Mam nadzieję, że moje prace nie będą budzić negatywnych emocji


Co do moich podpisów, może nie są to słowa wielkich filozofów, ale to, co mi przychodzi do głowy, więc postarajcie się być tolerancyjni.

Podziwiam wszystkich, którzy pokazują tu swoje prace, bo pokazują to, co kochają i nie boją sie krytyki
Każdy człowiek ma inne spojrzenie na świat, ja tutaj pokazuje swoje... Jednym może się spodobać, inni uznają je za badziewne, kolorowe, głupawe... nie jestem w stanie nic na to poradzić... Mogę poprawiać jakoś swoich zdjęć, ale nie zmienię swojego spojrzenia na świat.




Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagają, udzielają pochwał, nagan, dobrych rad oraz służą mi jako modele

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7641819
digarty98 komentarze365 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MlodyWJT    06.02.2008 @14:01:47
dzieki
_______
I niech żyje życie
~morethanlove    05.02.2008 @16:03:42
dziękuję!
~bot666    04.02.2008 @14:17:00
Dzięki za komenta
_______

~adiantum    31.01.2008 @10:15:25
Dziękuję! Bardzo ładnie się u ciebie rozwija!!
~Mahwjt    30.01.2008 @18:20:51
No wlasnie nie pamietasz ;p ... brutalna jestes hi
~Nejka    30.01.2008 @18:01:21
dzięki za ocenkę.
~marlena009    30.01.2008 @18:00:36
dziekuje I czekam na nastepne prace :D
~ShowMeTheMoney    30.01.2008 @13:52:55
dziekuje ; )
~MlodyWJT    23.01.2008 @14:43:42
czemu tu taki zastój ?? ;/
_______
I niech żyje życie
~MlodyWJT    11.01.2008 @18:23:37
a żeś przewidziała ... brawoo;p ... "jak wszystko" ... w sumie masz racje ... i dobrze mi z tym
_______
I niech żyje życie
~MlodyWJT    11.01.2008 @17:31:18
nie. dobra nieważne
_______
I niech żyje życie
~MlodyWJT    11.01.2008 @17:19:05
coś nie w kolorki ??
_______
I niech żyje życie
~kulmen    09.01.2008 @19:21:38
prosz' uprzejmie
_______
'so get your knife
and come in
and lay down
now kiss me'
~MlodyWJT    09.01.2008 @19:13:45
?? :D
_______
I niech żyje życie
~matwez666    08.01.2008 @20:02:27
mysle ze bede tu wpadal czesciej:D
~AaGgIi    08.01.2008 @19:57:05
dzieki twoje też zapowiadają się ciekawe, a te co maz również są fajnie pozdrawiam
_______
"Taniec to nie układ figur, żeby się go nauczyć trzeba go pokochać."
~matwez666    08.01.2008 @19:55:32
dzieki za mile slowa a jak na moje oko fajna masz galerie rozwijaj ją dalej
~aardvark    05.01.2008 @14:20:25
Witaj, dlaczego zniknęła ,,kobieta" ?
_______
Wpadnij do mnie na herbatę. ( albo na piwo! http://www.digart.pl/grupy/8940/Pilsner_Urquell )
Poprzednia strona 1 2 3 4 5
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt